Regn regn och regn!

Tycker det regnar så ofta nu för tiden. Vill ha sol och värme. Fast jag ska jobba idag 12-17.30, så det gör inte så mycket. Sedan ska jag gå på bio med Jenny. Längtar =) måste köpa en center rulle så jag har något gott till filmen. Vilken det blir vet vi inte, det bestämmer vi där. Bilen var på besiktning idag och det gick bra, bara några lampor som behöver bytas. Såg igår att den har börjat rosta på bakluckan. =( Tråkigt. Jag ska köra audin för första gången idag eftersom Mats besiktade volvon. Nu måste jag hitta en jacka, förstår inte att det ska vara så svårt att hitta en som jag vill ha. Var en sväng till mamma igår då hon var så snäll och köpte en badrock till lilleman som han behöver på lördag. Då har de simskola utomhus. Vi pratade lite om resan som vi planerar till hösten,det verkar som om det blir Paris. Barnen vill dit, fast de vet inte om att det finns ett Disney Land där. =) Så de blir nog glada när vi berättar det. Det blir nog en 4 dagars resa eftersom det är ganska dyrt i Frankrike. Men det kan det vara värt. Igår köpte jag nya Moström boken, men har inte börjat läsa den ännu. Funderar på om jag ska göra det en stund nu, men jag är rädd att det blir svårt att lägga bort boken. Plus att jag redan läser en annan bok. Båda katterna fick sig ett bad igår. De är så söta när de är blöta. Nova är den som absolut inte gillar vatten medans Alvin stod snällt i badet. Nä, ska kanske läsa en liten stund. Há det gott alla goa vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0