Morsdag!

Så har man jobbat hela helgen, det har inte varit allt för mycket. Nästan lite för lungt idag i mitt tycke. Igår köpte jag nya skor och en ny vind jacka. Efter jobbet idag så åkte jag till mamma, det är ju hennes dag idag och jag är så glad att jag har henne. Vi ska nog ta en tur till Stockholm i mitten av juni då barnen och moster är i Turkiet. Vi ska då gå till mormors och Sonjas grav och sedan strosa runt lite i huvudstaden. Ska bli roligt att göra något med henne. Bara hon och jag. Till helgen så ska vi åka till stugan och planera lite inför Turkiet resan och resan till hösten som förmodligen går till Paris. Nä, nu ska jag krypa till kojs, är ledig imorgon. =) Me like! God natt och sov så gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0