Längtar så!

Imorgon kommer kidsen hem, jag längtar så efter dem. Hoppas att det längtar efter mig. =) Jag och mamma for till Stockholm i lördags med tåget 08.09. Hade hoppats på bra väder. Bästa vädret var på lördagen då vi kom ner, sedan har det bara regnat och regnat. Så tråkigt väder. Men vi har iaf fått en massa motion, skulle varit roligt om man haft en stegräknare på sig. Vi åt många goda maträtter och en del fika åxå. Har köpt ca 6 hg te i olika smaker. =) Så var vi in på Lakritsroten. Gillar man lakrits så är det nästan ett måste att gå dit. En miss jag gjorde var att hoppas på bra väder, hade bara packat ner linnen. (nästan iaf). Köpte tre nya linnen där nere så nu hoppas jag på bra väder. Snart är det midsommar. Jag längtar efter en midsommar i lugnets tecken, måttligt med alkohol och lite lugn och ro. Kanske för att jag inte mår så bra. Känns som om huvudet ska sprängas nästan varje dag, öronsprång och trött. Nyser väldigt ofta men kan inte snyta ut något. Har läst lite om bihåleinflamation, skulle nästan tippa på att det är det jag har. Nä, nu måste jag krypa i säng. God natt alla goa vänner! Imorgon kväll får jag kramas med kidsen igen. Jipppppi!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0