Klantig!

Tänk att man ska klanta sig. Trodde inte att JAG skulle göra så som jag gjorde. Inte kan jag skylla på någon annan heller. Typiskt. Jag håller på att steka amerikanska pannkakor (mums) samtidigt som jag kokar senap. Senapen är klar och jag vispar det sista, då skvätter det lite i stekpannan (på kanten). Vilken tur att det inte hamnade på pannkakan tänker jag och tar mitt pekfinger och strycker bort det från insidan av stekpannan. Hur klantig får man vara??? Det är ju varmt och bränns. Jag tror att jag ska gå i ide snart. Mitt nya smeknamn borde vara: KLANT!!!!! Fast det betyder ju kund på Holländska. =) Nä, nu ska jag titta på filmen Tolken som jag spelade in i helgen. Jag har föresten äntligen fått börja på BÅ, det är roligt men mycket att lära. imorgon blir det konsumentköplagen. Intressant. Nu ska jag tycka synd om mig själv ett tag. Há det gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0