Måste skärpa mig....

Nä, måste skärpa mig. Nu är det länge sedan jag skrev igen. Det är facebook´s fel. (som vanligt). :-D
Idag har jag en sprängande huvudvärk, tabletten hjälpte inte. :(  Ska snart börja med middagen och idag vankas det pannbiff med gräddsås, potatis och makaroner till kidsen. Några bilder.
Så här fin var himmlen i lördags när jag slutade jobbet kl 19.15    Här ligger söta Nova på sin kudde som husse sa att hon aldrig använder. Så fel han hadde. :)
Har inte så mycket att förtälja. Var på bio i lördags med Jenny. Vi såg flickan som lekte med elden. Den var bra men jag saknade lite saker på slutet av filmen men det kanske börjar med det på nästa film. Den som lever får se då.

Há det gott!
Kramizar från mig

Kommentarer
Postat av: Emma

Åh vad himlen var vacker! jag såg den också när jag skulle ut till Midlanda. Helt otrolig! :)

2009-09-22 @ 07:02:13
URL: http://emmanylund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0