Lång tid igen...............

Nu måste jag skärpa mig med skrivandet i bloggen. Idag på jobbet blev det bolltvätt igen.... har hänt två helger nu som jag jobbat. :( Måste säga att jag blev riktigt ledsen när min chef kom och frågade mig om jag inte gillar att stå i kassan. För någon eller några hade klagat på att jag aldrig ställer upp och går till kassan när kassa jouren behövs. Förra gången jag jobbade helg gick jag faktiskt till kassan som jour..... Nu erbjöd sig Hanna att gå till kassan och att jag skulle stanna i info och att hon skulle ringa om det var så att hon ville byta. Sedan har jag ju ont i min höger arm och hand som nu även flyttat sig till axeln och skulderbladet. Jag tycker inte att jag ska behöva springa omkring och förklara för folk varför jag är hos olika doktorer osv. Ska jag verkligen behöva göra det? Kanske ska ha ett plakat på mig...... Ni får ursäkta mig men jag blev så arg och ledsen. Tårarna var inte långt borta. Att få höra att man aldrig ställer upp tog hårt på mig. För jag tycker att det gör jag verkligen. Behöver någon byta pass eller vara ledig och kommer till mig å frågar så ställer jag alltid upp. Har ofta fått hört att jag är så omtänksam och bryr mig om mina vänner. Ja, kanske ältar jag. men som sagt det tog hårt på mig. Nästa gång ska jag släppa allt å bara springa till kassan. Även om jag håller på med något så som att släppa ut barn eller ringa efter någon förälder för att de ska hämta sitt barn. Nu har jag bestämt mig för det så då får det bli så. Då slipper jag kanske bolltvätten, den är inte speciellt rolig samt att jag inte tål klor med det har jag aldrig nämt för någon bara för att det inte ska bli något tjafs. Så får jag kanske chansen att stå i en snabb kasssa för det händer inte allt för ofta. Men nästa gång någon vill klaga på mig så hoppas jag att de kommer direkt till mig. Imorgon är jag ledig, då ska jag försöka få biljetter till Helena Bergströms senaste film: Så olika. Jag har ju turen att vara guldmedlem på bioklubben nu. Ska bara hitta någon som vill följa med mig åxå. Den filmen visas den 4 november kl 21. Så är det någon som vill gå så säg gärna till... Nä, nu ska jag sitta å vara irriterad en stund till sedan ska jag väl sova. Há det gott! Kramizar från mig

Kommentarer
Postat av: Johanna

Åååååh den filmen vill jag oxå seeee!!!



Kramar-

2009-11-06 @ 09:12:14
URL: http://emmajohannas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0