Flunsatider!

Ja, då har Elin varit sjuk sedan i torsdags. Febern är borta men nu är det hosta och halsont. Vi har kikat på lite filmer nu när hon varit hemma. Det blev Wallander - Prästen och Johan Falk film 3 & 4. De är väldigt bra. Vilken tur jag hade att någon hittat mitt örhänge som jag tappade i söndags när vi hade bolltvätt, inte för att det har något värde utan bara för att jag tycker om dem. Funderar på att ringa till ortopeden å kolla om de skickat någon remiss till smärtkliniken ännu. Jag har ju inte hört något om det. Just nu sitter Familjen Lööf och gottar sig i värmen, bara 28 grader i skuggan sa de.... hmmmm Tycker lite synd om dem. Att få ha det så varmt, kan inte vara skönt. :/ Alla åker till värmen nu i år. Men inte vi, har ju inte råd. Förstår inte hur vissa har råd att åka varje år. Men men det är inte min sak, de sparar och donar sådant som inte jag klarar av.. :( Måste skärpa mig där. Kidsen har ju det mesta förutom kläder och skor som måste bytas varje år. Nä, det var allt från mig. Klart slut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0