Lång vecka!

Lång vecka fast det går så fort. Nyss var det söndag och nu är det onsdags kväll redan. Skulle vara ledig imorgon men har tagit på mig ett extra pass 12-16. Bara 4 timmar så det går fort. Är helledig på fredag. Sa till Mats att han får kliva upp med Elin så får jag och Rickard sovmorgon. :) Totalt jobbar jag 47:15 timmar denna vecka. Det blev så eftersom jag har bytt pass för att vi ska fara till Tallin. Igentligen så skulle jag vara ledig ons-fre. Men jag gillar att jobba så jag klagar absolut inte.

Mats är inte glad just nu för han skulle titta på fotboll på canal+ sport 1 å det fungerar inte. :(
Å Elin är orolig för Musse för han har fått ett sår på ena frambenet som är rött och svullet. Jag tror att Nova har lyckats göra illa honom. Hon klänger på alla burar och visar ett stort intresse för djuren.
Blir han inte bättre av att vi tvättar rent såret så måste vi väl åka till veterinären. Undra vad sådant kostar....

Jag funderar på att köpa en ny cyckel så jag kan cyckla till jobbet. Skulle behöva det. :D
Det är så mycket jag skulle vilja köpa nytt. Nya madrasser tex. Ja, det brukar lösa sig med det mesta.
Nä, nu ska jag krypa till kojs för jag är super duper trött.

Há det så gott!
Kramizar från mig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0