Söndag!!

Typiskt att Timrå förlorade. Kan man ha mer otur än de just nu? Först går en skridsko sönder mitt i försvarsspelet. Skenan lossnade för Mikko Lehtonen . Hörde att några på läktaren trodde att han brutit foten. Sedan blir Backlund pååkt och kommer ur position. Låt på experterna att de tyckte att domaren skulle blåsa där. Men men nu är det som det är. Bara hoppas att det går vägen på måndag.

Imorse tog jag igen min sovmorgon, vaknade vid 10 tiden. Skönt...
Jag och Rickard kollade klart i går på sagan om ringen. Lite konstigt slut tycker jag.
Å dena melodifestival. Var det verkligen rätt låt som van? Det tycker inte jag. Men vad betyder min åsikt bland alla andra. Inte mycket!
Ikväll ska jag och några från jobbet gå ut å äta, det blir Canton. De har god mat. vi ska tacka av Marie som slutat hos oss. Lite sent men bättre än aldrig. Ska bli roligt att träffa henne igen, det var ett tag sedan.

http://webbtv.st.nu/player/play/82814

Nä, nu ska jag snart gå för att möta Elin.
Há det gott!
Kramizar från mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0