Skön Timrå seger!

2-1 till Timrå ikväll..... skönt nu strår der 3-1 i matcher en vinst till så är det klart.

Jag har haft en lugn dag idag. Bara slappat å tittat på tv. Fast jag har dammsugit åxå, plus att det var jag som följde Rickard till skolan idag. Så helt slapp har jag inte varit. Jag fixade middagen åxå.
Har fått mysa med Nova mycket idag, hon somnade på min axel när jag tittade på tv. Mysigt!!!
Har haft syster yster här ikväll, Timrå fan som hon är var hon väldigt glad när hon for hem. Mats hade bjudit hem Per för att titta på fotboll ikväll, snäll som han var så spelade han in den och tittade efter hockeyn.

Nu ska jag krypa till kojs med lilleman.

God natt!
Kramizar från mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0