Ledig dag!

Idag skulle jag sova hade jag tänkt, men inte då!!!! Jag vaknade strax efter 7. :(
Så blir det alltid när jag ska få sova ut.
Jag gick upp å fixade frukost å tittade på film. Mammut såg jag först, den var ganska bra sedan såg jag Låt den rätte komma in och den var inte speciellt bra. Den bästa sparar jag tills ikväll Wallander - Kuriren. Såg att nästa Wallander kommer w 34 (19 augusti). Den heter Tjuven.
På lördag ska Mats, Elin & Rickard äntligen åka till Paradis Badet med Micke & Hanna. Som de har längtat. rickard sa att Mats är den bästa pappan han har. Han är rolig, för vad jag vet så har han bara en pappa. :)
Jag har varit i Birsta med syrran idag. Skulle ha tag på en ny pool till stugan eftersom pappa lyckats ha sönder den andra. Han spolade rent den med hög tryckstvätten. Det blev massor av hål i botten. :) Lite små roligt.

Há det så gott!
Kramizar från mig till dig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0