Ledig helg!

Så kom äntligen den här lediga helgen som det planerats för. Camilla skulle ordna en överraskningsfest för Micke, de firar 7 årig bröloppsdag imorgon. Ylle är det tydligen.
Hur som helst så fick Mats med sig Micke till Paradis Badet i Ö-vik med barnen. (utom Anton). Så jag följde med Camilla & Anton hem till dem. Där skulle vi förbereda lite. Partytältet skulle upp, det skulle ställas ut bord, stolar och det skulle dukas. (som Camilla är speciallist på att göra). Vi skulle fixa mat. Alla som kom skulle ha med sig något. Jag fixade laxjansson och dem blev faktiskt bra. Så fanns det tacopaj, sallad, gravad lax, en super god soppa med sting, bacon rullad fläskfilé, ost & kex, melon, en paj till som jag inte vet vad det var i. Barnen åt korv och pommes Elin & Rickard åt laxjansson åxå. ( Jag har nog glömt något för det var så mycket)Till efterrätt var det cheescake och glass till barnen. Sedan på kvällen blev det grillad korv + snacks. Camillas mamma hade gjort smulpaj som inte kom fram på bordet. Vi var alla så mätta, men de såg så goda ut.
Vi satt ute trots att vädrets makter in te var på vår sida. Å kul det hade vi. Vi åkte nog hem vid halv ett tiden för barnen var så trötta. De for redan vid åtta tiden på morgonen). Inte var dt några problem att få dem att sova när vi kom hem heller. Först att somna var Mats. :)

Idag så har vi varit till Fam. Håkansson eftersom Per fyller år idag. Det blev ett kort besök. Cicki börjar jobba vid fyra tiden och jag skulle till tvättstugan 15.00 så därför blev det inte så länge. Cicki hade köpt en bärbar dator. Jag vill åxå ha en + en cyckel.....
Nä, nu måste jag till tvättstugan igen. Fick den korta tiden 15-18. 
Men ha det så gott!
Kramizar från mig 

Kommentarer
Postat av: Emma

Ja det är super mysigt där uppe i fjällen. Men nu är jag hemma igen, ska ha semester en vecka till sen är jag back at work igen :)

2009-08-02 @ 19:32:41
URL: http://emmanylund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0