Helt slut!

Idag fick jag sälskap en bra bit på vägen av Maria på jobbet. Ja, vad ska man säga. Jag var helt slut men gav lite extra (man vill ju inte skämma ut sig totalt). Men på vissa ställen tog det tvär stopp. Ni kan ju gissa vem som var helt färdig när hon kom hem. Ja, du gissade rätt. Det var jag.  Men som Maria sa - om två - tre veckor så tar jag backen utan problem. Det hoppas jag åxå på.

Hos tandhygnisten så gick det bra idag. Allt såg så bra ut så jag ska tillbaka om ca 18 månader. Men dyrt nästan 800:-.
Så nu firar jag med popcorn.
Jag var även ner på stan å hämtade nya linser + vätska.
Nä, nu ska jag kika på film.

Há de! (Som de norska barnen brukar säga när de går)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0