Slut på Påsken!!

Nu är det slut på påsken och allt återgår till det normala igen. Skönt.... Fast det var inte dumt när barnen gjorde lunch. Det märks på Rickard att han behöver någon att vara med när det är lov. Elin och Madde kan ju inte tillgodo se hans behov av lek å själv vill han inte vara ute ensam. Det förstår jag, det är ju tråkigt.
Han längtar tills han ska vara i Fränsta nästa gång för han vill snickra med morfar, så nu tjatar han om det. :) Han är rolig ibland.
Nova ligger å sover i mitt knä så det blir så svårt att skriva, brukar ha tangent bordet där. För vi har slängt ut data bordet. Ska förmodligen köpa ett nytt.
Är det någon som vet hur man kan få bort kanterna på bakgrunden? Blir tokig på dem. Har i oh försig inte haft så mycket tid att fixa det nu. Har jobbat hela helgen och på påsklovet så ville ju ungarna göra en del saker.
men är det någon som vet så meddela mig gärna.
Nä, nu ska jag gå net i källaren å kolla om det finns någon tvätt tid denna vecka. Ska börja jobba kl 12.
Há det gott!
Kramizar från mig till dig!! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0