Ledig i dagarna två!!

Skönt att vara ledig när det är så fint väder. Fast jag har ju inte varit ute så länge idag för jag har haft tvättstugan.
Att det ska ta sån tid där nere, det blir ett väldans spring upp och ner.
Idag satte jag upp gardinerna igen, fast inte i sovrummet för där finns inga vägg fasten. De sitter tyvärr bakom den nya listen. :(    Känns skönt att få ordning igen.
Har en väldans huvudvärk just nu så det känns lite jobbigt att skriva.
Satt i sängen å tog igen mig lite förut, då kom Nova snabbt till mig och lade sig nästan som ett halsband. Hon gillar att ligga där uppe. Det var faktiskt väldigt mysigt. Hon är väldigt hjälpsam åxå. Speciellt när man bäddar... Hon hamnar oftast under överkastet av någon konstig anledning.

Imorgon är jag åxå ledig. Hoppas att det är lika fint väder då. För då kan jag gå till stan, ska till frissan. :) ÄNTLIGEN! som Gert Fylking säger.
På frdag går jag in på en lite jobbig period, jobbar fredag-torsdag. Sedan är jag ledig i 4 dagar. :) 
Nä, nu ska jag vila en stund.

Há det så gott!
Kramizar från mig

Kommentarer
Postat av: Malin

Hej älsklingsnina! jag kommer hem i påsk, så då ska jag ut till ikea och se om jag ser er små töser. Jobbar du i påsk eller har du lämnat sundsvall då? Miss you. Puss

2009-04-01 @ 18:48:04
URL: http://malinos.blogg.se/
Postat av: Johanna M

Ser du hur jag skrivit M efter mitt namn...hihihi. Men jag är väl bara Johanna va!?

Iallafall så jobbar jag lör o sön i kassan, var ett tag sen jag var där. Å inge finväder idag på våran lediga dag :-(

Ses till helgen! Kram.

(Får jag länka dig på min sida?)

2009-04-02 @ 11:28:37
URL: http://emmajohannas.blogg.se/
Postat av: Malin

jaha, aa jag är i sundsvall mellan tor-mån tror jag! så om du inte jobbar då så kanske vi inte ses ju!? :O men ska ni vara hemma i påsk eller ska ni bort? PussOkram!

2009-04-02 @ 17:27:21
URL: http://malinos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0