Så känner jag.

Har du någonsin känt dig ensam och utan tillhörighet? Så känner jag ganska ofta nu, det känns så tråkigt. Jag har många vänner som jag gillar väldigt mycket och helt underbara arbetskamrater, men jag saknar den där speciella personen. Den som man delar allt med och som delar allt med mig. Det gör mig så ledsen ibland och jag blir avundsjuk när jag hör och läser allt som alla gör med sin speciella person. Jag känner mig ganska ensam ibland och det är tråkigt, jätte tråkigt. Men så känner jag och det kan jag inte ändra på. Kanske tycker ni att det är väl inget, men för mig är det mycket. Kanske är jag så tråkig att det är därför, vad vet jag. Något är det iallafall. Ja ja! Vad är en bal på slottet? Tråkigt eller alldelens alldelens underbart. (Har aldrig varit på en bal) Men så känner jag just nu. Há det gott! Kram

Kommentarer
Postat av: therese larsson

skulle kunna vara jag som skrev...

kramar

2011-05-16 @ 12:35:50
URL: http://thereselarsson.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0