Längtar efter värmen!

Ja, då var man ledig idag, liksom igår. Igår tog jag en långpromenad i det härliga vädret men idag är det inte alls lika fint och varmt. Jag längtar tills det blir lite varmare. Fast det gör inte så mycket eftersom jag har en del ärenden att göra idag. En kjol ska bytas, några saker ska jag lämna tillbaka. Det ska jag göra i Birsta sedan ska jag till stan. Måste inhandla Moströms senaste bok, hade totalt missat att den kommit, som jag har längtat. Kommer att börja läsa den OMG. =) Och försöka hitta en kalender till Mats som gäller nu och inte från i slutet av juli. (som jag köpte igår). Måste föresten köpa en ny jacka. Min har gått sönder och det blir bara större och större hål. =( För ett tag sedan så tog jag ett prov på sköldkörteln och fick svar i början av veckan att det var inget fel på den. Skönt att höra. Men varför är jag då så trött och orkeslös?? Sänkan var något förhöjd så jag måste ta ett nytt prov snart igen. Har förmodligen en infektion i kroppen som inte vill ge sig. Fast det kunde jag nästan räkna ut själv att jag har. Har varit kraxig i halsen sedan dec 2009. Kanske kommer det att åtgärdas nu då. Hoppas kan man alltid. Imorgon ska jag träffa Jenny, det ska bli så roligt. Ska slå henne en pling senare idag. Så har jag börjat på ett nytt broderi, naturligtvis så gjorde jag fel. Fast det är ju tur att det går att fixa och att jag inte hunnit längre än jag gjort. Allt har en mening brukar jag säga till mig själv och andra. Men vissa saker undrar man varför det händer och vad det har för mening. Nä, nu ska jag dra ut till Birsta och hänga på låset. =) Há en underbar dag! Kramizar från mig till dig <3 <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0