Vilken Valborg!

Vilken trevlig valborg det blev. Vi for till Nolby för att fira sista april, barnen var besvikna för att det inte fanns någon majbrasa där. Rickard tyckte att vi kunde göra en egen liten brasa. :)  Han är för gó ibland.
Han ville även få skjuta raketer vilket inte jag ville. Istället hade jag köpt ett 2-pack av någor som ser ut som miniatyr luftballonger, de gillades av alla tror jag.
Ungarna hoppade studdsmatta i stort sett hela kvällen.
Vi grillade och åt jätte god potatisgratäng med sallad och en hel massa såser. Det var lite småplock till förrätt. Fattar inte hur det hade hunnit med allt.
Vi utökade vår bekantskap med Malin och Robert som var super trevliga liksom Ulrika och Mika. Kändes som om vi alltid känt dem. Midsommar är redan planerad med detta trevliga gäng och det ska bli roligt.



Gubbarna satt uppe länge den kvällen, typ till kl 04.00. Lite mycket öl & andra gó saker.
 Då ser man ut så här. Eller hur Micke.........

Dagen efter gick jag och Camilla på promenad med Totte. Åhhhh vad det var underbart. Vilket väder det blev.
Ungarna hoppade studdsmatta, Micke krattade å Mats tittade på. :)  Jag och Camilla gick först på promenad, sedan fikade vi och sedan gick vi på ICA för att inhandla middagen och så blev det en promenad till efter maten. Barnen hoppade mera de åxå.


Ja, här ser ni hur underbart det var. En bonus är Camilla´s fina bordsdekoration. Hon har så många fina blomster så det är inte klokt. Skulle vilja vara lika duktig på det jag åxå.

Idag har jag jobbat hela dagen, åkte med Plingan till jobbet och tog sedan apostlahästarna hem. Tog ca 35 min hem. Det var så skönt ute. När jag nästan var hemma fick jag ett sms om att vi äter om tio min. så jag kom lagom till ett dukat bord hos våra trevliga grannar Åberg. Så jag fick grillad kyckling och klyftpotatis där. Var inte alls dumt, sedan gick jag och barnen hem hit och kollade på Robinsson.
Nä, nu ska jag krypa till kojs för jag ska jobba imorgon åxå.
Tack och hej leverpastej!
Kramizar från mej

Kommentarer
Postat av: Camilla

Ja va vi har det kul ihop. Ett super gäng har vi blivit. Tack för att du tycker att jag är duktig på att fixa men du har så många andra bra sidor som inte jag har istället :-)

Kramar

2009-05-04 @ 19:58:25
Postat av: Anonym

Bla bla bla

2009-05-05 @ 08:44:36
Postat av: Micke

bla bla bla

2009-05-05 @ 08:45:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0