Grattis Rickard!

Idag var det miniläger på judon 12-15, jag var där helatiden för att kolla läget. Det är roligt att se hur duktiga de har blivit. De graderade idag, Rickard graderade till gultbälte. Grattis gubben! Du var duktig. Tyvärr var bälterna slut så han får köpa det nästa gång.

Igår hade vi Familjen Lööf här på besök. Vi åt fylld fläskfilé med klyftpotatis, det blev lyckat. Sedan gick jag och Camilla på en promenad med Totte, Åhh vad det var skönt, Totte fick springa lös, snacka om yrväder fast han var väldigt duktig. Han kom när Camilla visslade eller lockade på honom. Han är så fin.
Efter promenaden så for jag & Camilla till citygross för att köpa glass. Det var väldigt gott.
Nova var väldigt nyfiken på honom men vågade aldrig fram men var väldigt nära. Nästa gång kanske. ;)

(Förlåt Camilla att ni fick bli på sniskan. Sitter med Elins dator och kan inte den).

Vi hade tvättstugan idag. Det är synd att det passet som vi fick är en timme kortare än de andra. Fast det är väl därför som det nästan alltid är ledigt. Bokade nästa tid nu så fick vi en bättre tid.
När jag var klar där så var det bara att gå ut till grillplatsen för där hade Familjen Åberg fixat middag till oss. Hemmagjorda hamburgare, det var väldigt gott,

Ja, det är väl det som jag kommer på just nu.
Kramizar från mig!

Kommentarer
Postat av: Camilla

Det är lugnt, man blir ju glad när man ser lite halvhyfsad ut på kort nu för tiden ;-)

Tusen tack för en jätte trevlig kväll! Men det har vi ju alltid när vi träffas.

Kram

2009-05-11 @ 20:01:43
URL: http://cirkusloof.blogg.se/
Postat av: Nina

Ja, det har vi det. :D Slår aldrig fel. Hittade föresten Antons napp i Elins rum.

2009-05-13 @ 21:34:01
URL: http://nizzezi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0