Grattis AnnSofie!

Idag kom den efterlängtade babyn, en lite tjej. Längtar tills jag får träffa dem, det är ju så mysigt med små bäsar.
Så ett stort GRATTIS Henke och AnnSofie.

Jag har varit dålig på att skriva nu ett tag, men det beror till stor del att jag haft sådan värk i handen/armen. Har det fortfarande men måste skriva lite.
Igår var det avslutning för Rickard på judon för denna termin, de kör igång igen den 24 augusti samma som skolstart och Rickards födelsedag. :)
I veckan som gått så har jag och Rickard planterat lite kryddor på balkongen och idag så planterade jag ut våran egen odlade tomat planta. Vi tog bara en tomat klyfta och la på jorden. Hoppas att det blir några tomater åxå.

Snart åker vi till Tallin och det ska bli så kul, känner att jag behöver göra något annat. Bara komma hemifrån ett litet tag.
Ja, har inte så mycket mera att skriva för stunden.

Há det så gott.
Kramizar från mig till dig

Kommentarer
Postat av: Malin

Hej Nina!



Jättelänge sen är det nu. Var ju in på ikea och hälsade på i påskas, men då var ju du borta. Tråkigt! Hade min sista dag i skolan idag, så nu är kursen klar. Känns underbart bra! Har fått jobb på Maxi i sommar, så där blir jag :) Vad händer för dig i sommar? Vi måste ju ses :D HÄlsa folket. KRAM!

2009-06-01 @ 21:28:56
URL: http://malinos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0