Äntligen!

Äntligen! som gert brukar säga. På tisdag ska jag till ortopeden. Så håll en tumme för mig då imorgon.
I helgen har jag jobbat 9.45-18 så så mycket har det inte blivit.
Tittade på festivalen i lördags och jag tycket att rätt låt vann. Så inte på röstningen utan lyssnade på den i radion. Orkade inte vara vaken.
Idag skulle jag ta mina apostlahästar till jobbet, men som räddaren i "nöden" kom Leffe och frågade om jag ville åka. Självklart sa jag ja. (Fast jag skulle behöva gå) ;)
Sitter just nu på jobbet eftersom jag kom en timme tidigare, har strosat lite på Coop åxå. Funderar lite på vad jag ska käka till lunch, är ingen god mat här idag. Stekt falukorv med vitkålsstuvning. :P

Há det gott!
Kramizar från mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0