Sen!!

Skulle ha skrivit redan i söndags, men tiden bara flyger iväg så jag glömde bort det.

I lördags var vi hos Fam.Lööf och det var så trevligt. Vi var tre familjer, Ulrika känner jag sedan tidigare, så det är ju roligt. Vi åt gott och surrade en massa. Det blev mycket mat över. (jag har ätit den som middag i söndags, lunch igår och middag igår). :) Hade tänkt att vi skulle se på melodifestivalen men det blev inte så mycket med det, vi kastade ett get öga då och då. Sedan spelade vi gitar hero (Micke mest), jag passade på när de var ute å rökte lite. Spelade några låtar å det är ju kul. Lyckades få 84% på en låt.
Hade tänkt att lägga in några bilder från festligheterna men någon har flyttat på min adapter. :( Så det får bli senare, men de ska komma. Längtar redan till nästa träff.

Rickard var på simskola i söndags och fick då en ny kompis där, de lekte en timme efter simskolan. Man kunde nästan börja ana små blå läppar på båda killarna. Men de ville inte sluta leka. I dag vill han inte gå på judon för han är så täppt i näsan så då får han vara hemma.

Nä bäst att fixa lite käk innan jag ska jobba. Kidsen behöver nog lite lunch åxå.

Kramizar från mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0