Happy happy!

Åhhh, jag är så glad. I söndags köpte vi en jättegullig kattunge som heter Nova. Hon är grå och vit och är 80% norsk skogskatt sa uppfödaren.
Här är några bilder på henne:

Är hon inte söt...

Idag gick jag hem tidigare för det var lungt på jobbet. Skönt att kunna göra det ibland, har kanske gjort  det 2 gånger max 3 under den tiden som jag jobbat där. Hoppas att det gick bra för de andra sedan.
Ska ta å kika på hur man lägger in ett videoklipp på bloggen. å jag kommer att testa sedan.

Há det så gott!
Kramizar från mig

Kommentarer
Postat av: Camilla och Micke

Men hon är hur söt som helst!! Vill komma snarast och titta närmare på sötnosen. Kram

2009-03-11 @ 21:58:02
URL: http://cirkusloof.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0