Fredag!

I dag har vi hunnit en del saker. Först fixa nya pass till barnen och förnya mitt körkort. Sedan ringde jag på en annons om två kattpojkar i Ö-vik. Den svarta var redan bort lovad och den svart/vita var kanske bort lovad, jag ska ringa imorgon för att få besked. Han var så vacker det lilla livet, jag föll pladask för honom. Jag hoppas och hoppas att han blir vår. Han blir 12 veckor på onsdag. Ja, han är så söt.

På jobbet var det mycket idag, fast det är roligt när det är att göra så jag trivs då. Är det förlite så blir det jobbigt.
Saknar några som det var längesedan jag träffade. Malin och Sandra är två som jag hoppas kommer åter snart.
Längtar efter nya schemat så jag kan kolla och se hur det blev. Fick jag som jag önskade eller blev det bara ....?
Syster yster ska till Stockholm den 17:e tror jag det var och frågade om jag vill följa med, men jag jobbar plus att jag inte har råd just nu. Måste spara in på ganska mycket nu när Mats är arbetslös. Bara hoppas att han får något napp snart.
Han ska ut å roa sig imorgon. Ska på någon fem kamp med en fd arbetskamrat. Fast det kan han behöva. Det är så jobbigt att vara arbetslös. Man behöver muntrasupp lite.

Det var lite från mig nu.
Puss å kram från mig!

Kommentarer
Postat av: Emma

Ny design ser jag, kul! :)

2009-03-07 @ 18:04:16
URL: http://emmanylund.blogg.se/
Postat av: Leonora

Hoppas du haft en härlig dag :)

allt väl?

2009-03-07 @ 20:22:59
URL: http://magiskaminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0