En dag ute i Birsta med Mats! :)

Nu var det några dagar sedan jag skrev. Har just nu datorn på byrån så jag ligger i sängen å skriver. De har precis bytt fönster hos oss, så nu väntar vi bara på en fönster putsare sedan kan vi åter ställa allt igen.

Nova har hittat fågelburen nu. Samt att man kan ju klättra på den. Vet inte hur många gånger jag har fått plockat ner henne från buren. Jag tror inte att fåglarna tycker det är lika roligt som Nova. :(

Mats var på poståkeriet idag så då slog jag följe ut till Birsta. Klev av vid Enjoy och gick till Media Markt för att hitta en film, men den fanns inte. Sedan gick jag till Rusta å pratade med Camilla hela vägen och även inne på Rusta. Ett trevligt samtal som tyvärr är aldelens för få. Sedan ringde Mats å vi var till Bauhaus, Jula, Birsta City (där åt vi lunch) och sedan blev det IKEA och MIO. Det enda som blev inköpt var nya gardiner till Elin & Rickard. Skulle ha ett nytt soffbord. (det är någon som har gjort ett hål i det vi har nu). Men vi hittade inget som passade för tillfället. Så det lär nog bli ett nutt lack bord. Ska fixa ett nytt data bord åxå.

sedan ska jag iväg på stan med Elin & Madde. Fröken växer ju så hon behöver både nya skor och byxor. Hon vill så gärna ut till Birsta ikväll när E.M.D spelar där, men jag vet inte....

Försöker fixa en träff med fam. Lööf men det är inte lätt eftersom jag jobbar varannan helg. Man är ju oftast så slut efter en lördag inne i småland. Plus att de har ju annat att göra än att tfäffa oss. :)
Har Rickard tur så kanske vi kan träffas på sista april. Han vill ju så gärna vara där då tillsammans med Ullis & Mika å deras barn. Han fick ju smälla smällare med dem i nyår, han var helt lyrisk pojken. Så han bestämmde med en gång att vi skulle vara med dem på sista april. Så vi får väl se hur det blir.
Nä, nu ska jag väl dra iväg på stan.

Förresten så ska Mats jobba lite extra samt sommarjobba på poståkeriet. Han ska börja på måndag. Kul att han får något att göra igen.

Tack och hej leverpastej!

Kommentarer
Postat av: Camilla

Jag vill faktiskt börja med att skicka ett grattis till Mats, skönt att få ngt att göra kan jag tänka mig. Sedan håller jag med dig Nina att vi pratar alldelens för sällan per telefon, vi får skärpa oss :-) Men som sagt en sön em fika ska vi ordna så snabbt som möjligt tycker jag! Självklart ska vi kolla upp sista april. Återkommer om det...

Kram på er nu så hoppas jag att vi träffas snart!!

2009-03-26 @ 19:57:17
URL: http://cirkusloof.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0