Trött

Idag gick jag till jobbet, snacka om mot vind. När jag gått genom tunneln under motorvägen tog det tvärstopp. Men jag har iallafall inte mer ont i benen idag än igår å det är ju skönt.
Kan inte förstå att jag är så trött, skulle kunna lägga mig ner å bara sova. Efter lunchen idag så känndes det som om jag höll på att somna där jag satt vid bordet. Jag vet att det inte beror på vår ruset eftersom jag var trött redan innan det.
Har suttit å tittat på AnnSofie´s blogg och läst om lilla Vilda, de verkar ha det så mysigt. Man blir nästan sugen på en till.
Fast det går över fört när man hör Elin och Rickard bråka. :) Men det var mysigt när de var bäbisar. Det är ju mysigt nu åxå fast på ett annat sätt. Nu händer det så mycket. Elin har skaffat kille och Rickard har precis lärt sig knyta rosett.
Hela barndomen har sin tjusning. Just nu kivas dom. ;P
Ska ta å krypa till kojs nu för jag är så trött.

Há det så gott.
Kramizar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0