Stockholm´s resan!

Så kom äntligen den efterlängtade resan till Stockholm. Vi tog tåget dit och hem, väldigt smidigt och betydligt snabbare än bussen. Enda nackdelen är att jag och Elin blir åksjuka eftersom det gungar så hemskt mellan Sundsvall och iggesund, sedan blir det bättre.
Måndagen när vi kom ner så började vi med Gröna Lund.
  
Ungarna hann åka 9 karuseller och det var de ganska nöjda med för det var väntetid på de flesta. Ca 25-45 min på de flesta. Vi var där i ca 5 timmar och det var inte varmt vill jag lova. Plus att jag efter ca 1 timme vann 3 kg Daim som jag fick bära om kring resten av timmarna. Men ungarna var glada. Regnade lite då & då.
På tisdag for vi ut till Vaxholm. En väldigt fint ställe, men dyrt. Där såg vi Börje Salming. Vi åt god mat och avslutade med Italensk glass. Gick sedan lite i stan sedan. Regnade ganska bra den dagen och lite åska.
På onsdag åkte vi och hälsade på Sonja. Sedan gick vi lite på hötorget innan det var dags att ta tåget hem. regnade lite idag åxå och lite mera åska. Hörde att det inte var så mycket bättre väder hemma.

Há det så gott!
Kramizar från mig

Kommentarer
Postat av: Micke

Börje Salming?? Herregud en levande legendar

2009-07-14 @ 18:38:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0