Slut på semestern...

Så är det slut på semestern. Tillbaks till verkligheten igen. Fast jag jobbar bara 4 veckor och sedan är jag ledig 1 vecka.
Ska bli skönt ändå att få tillbaka rutinerna som att gå i säng i tid och inte sitta uppe halva natten.
Nästan hela sista veckan så var jag hos mor och far i deras sommarstuga å det var skönt. Barna trivs så bra där och så glade de blev när det visade sig att grannen har skaffat nya djur. 7 st marsvin & 3 vita råttor & 1 mula. Hon har sedan tidigare ett får som heter Lakrits som barnen fick vara ute på promenad med, 4 st åsnor och ett antal hästar. Barna tror det är mellan 5 & 7 st. Helt enkelt ett paradis för ungarna.
De ska vara där 1 vecka snart så det är inte så svårt att lista ut vart de kommer att vara. Bäst att ladda upp med morötter. :)
Så har Mats bror varit här å hälsat på. Så kul att de kommer för bi oss ibland. Det går aldelens för långt mellan gångerna som man ses eftersom de bor i Göteborg. Kidsen har lekt med tågbanan och spelat xbox.
Nä, nu ska jag spela MapleStory en stund innan jag ska krypa till kojs. Måste ju vara fit for fight imorgon.

Há det så gott!
Kramizar från mig

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0