Ledig men uppe med tuppen ändå!

Idag är det min lediga dag. Hade tänkt att sova men så blev inte fallet idag. Får en ny chans på tisdag då jag är ledig igen. Imorse skulle jag vara nere på Tallink Silja butiken på stora torget kl 8 för att ha en chans att få en av de billiga resorna som de anonserade om. Å det fick vi....... :)  Så vi är 4 par som ska åka till Tallin med nya båten Baltic Queen. 400 kr för en b-hytt är inte dyrt. Men man var tvungen att åka ner till stan för att få ta del av det erbjudandet så jag lovade familjen Lööf att jag skulle fixa det. Så nu har man en resa att se fram emot. Fixade barnvakt först för de ska inte följa med oss.
Sitter och försöker lösa en typ av gåta med tecken som min chef lämnade innan han gick på semester å det är inte lätt.
 Någon som kan hjälpa mig? Har letat på nätet på allt möjligt men vet inte vad det kan vara.
Så om någon vet vart jag kan finna dessa tecken så meddela mig gärna. Vill så gärna lösa detta pussel...
Nä, nu ska jag kika på avsnitt 12 i Harpers Island. Om ni inte har sett den så gör det, den är bra.

Há det så gott alla!
Kramizar från mig

Kommentarer
Postat av: Emma

Jag vet vad det betyder!!!!!!!!!!! :)

2009-07-25 @ 10:15:43
URL: http://emmanylund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0