Ungar!!!

Skulle ju fixa en blogg till Elin, men nu visade det sig att det inte var det hon ville ha utan en hemsida. Så jag fick sätta mig å leta. hittade tillslut en som man även kan blogga på.
Här är adressen dit:  www.nogg.se/elinschen
Titta gärna in där, fast det var inte så mycket som man kunde ändra där förutom wallpaper. :(

Alla skaffar tillökning nu. Är det inte små söta bebisar så är det små söta hundar. Men inte vi, fast Mats har frågat våran granne om inte de som de fick sin underbart söta kattunge från har någon kull på gång. De skulle kolla det. Ni må tro att ungarna blev glada. Så nu blir det nog svårt för Mats att ändra sig.
Nu i dagarna 2 så har vi fått lite besök av Akira. En glag och sprallig tik.
Hon vill väldigt gärna vara med när jag lagar mat.....



Följde Camilla´s idé om en promenad i det fina vinterväder som var idag. Det var så skönt när man gick i solen men i skuggan var det inte lika mysigt. Jag var ju tvungen att köpa något gott till vår gäst så det blev en promenad till City Gross. Hon fick ett tuggben som hon gillar.

Nä, nu måste jag fixa käket innan rickard börjar käka på väggarna :)

Kramizar från mig

Kommentarer
Postat av: Emma

Men nu hoppas vi att du blir kvar med din blogg i alla fall! :)

Kram Emma

2009-02-19 @ 17:53:30
URL: http://emmanylund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0