Trött!!

Idag var det kallt att stå i informationen, jag har frusit som bara den. Så upptäkte jag att jag skrivit fel i min kalender hemma. Jag trodde att jag var ledig på fredag men jag jobbar 12-19. Typiskt!!!!
Men jag har ledig heli iallafall.
När jag kom hem från jobbet idag så fick jag en present av Rickard, en nyckelring som han gjort på fritids. Den är jätte fin. Sedan fick jag en låda som Elin gjort också jättefin. Pappa Mats blev sotis tror jag så jag bad Rickard att göra en till honom också. Vi får väl se hur det blir med den saken.
Nä, nu ska jag kika på efterlyst och sedan sova. Är så trött nu för tiden, sover som en gris. :)

Kramizar från mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0