Män som hatar kvinnor!

Igår kväll såg jag filmen män som hatar kvinnor och den var jättebra! Den får fem plus av mig. Jag rekomenderar alla jag känner att se den. Det är ingen skräckfilm mer år Beck hållet. Filmen var i 2.30 tim men jag har gott och väl kunnat sitta längre å tittat för tiden gick så fort. Kommer nog att köpa den sedan när den finns i affären.

Ikväll så ska vi till Fam.Lööf och äta gott, vi är tre familjer och vi ska ha en maträtt var med oss som går åt det mexicanska hållet. Jag har gjort fyllda tacobröd. Jag är redan hungrig....

Skönt att vara ledig i helgen när det är långlördag och lönehelg. Fast det brukar vara roligt att jobba när det händer något. När det är lite att göra blir det ofta väldigt tråkigt. Nästa helg när jag jobbar blir nog åxå mycket folk. Sportlovet är slut och de kommer hem från fjällen.
Var på CityGross och handlade idag. Där var det mycket folk, skönt att de hittar dit igen så att de inte slårigen den butiken. För det finns ingen bättre butik på köttet, alltid bra. Handlar det mesta där kan ibland komplitera med ssaker på coop eller ica.

Nä, nu ska jag kika på sjukhuset lite innan vi ska fara till nolby.

Kramizar från mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0