Dagen efter!

Blev en tidig kväll igår. Det blev en lyckad kväll måste jag säga. En stor kram och tack till vår fetskommité som fixade denna kväll. Fick lyssna på ett coverband som heter Krutov och de var jätte bra.
Fick tag på några bilder från Facebook...



Några smakprov av alla bilder som fanns där.  Det var inga på jobbet som såg speciellt trötta ut idag.
Nu får vi hoppas att nästa fest blir minst lika bra som denna.

Idag fick Elin sin efterlängtade bärbara dator, pappa var förstås inte lika förtjust. Han ville att hon skulle köpa en stationär dator. Men men ni förstår nog vem som fick ge sig.
Fick ett tips igår om att pröva Eeze spray på min onda hand/arm och det fungerade jättebra.
Jag ska nog försöka boka en tid själv hos ortopeden imorgon. För något måste ju hända nu, börjar bli lite less på att vänta och vänta och åter vänta. Den 26 februari är det 3 år sedan jag ramlade ochh skade handen/armen och det har varit mycket väntan. Igår var det så bra att jag klappade händerna jätte mycket så tillslut så kände jag inte av mitt lillfinger. Bara att det pirrade lite i det. Men det var ju så bra så jag ville ju klappa händerna annars skulle det kännas så tråkigt.

Nä, nu ska jag kika klart på Bones och sedan krypa till kojs å läsa lite i mord.net.
Há det gott
Kramizar från mig

Kommentarer
Postat av: Camilla

Det här går ju super bra för dig!

Och vilken fest ni såg ut att han :-) alltid roligt med festligheter och längtar extra mycket nu tills på lördag när vi ska träffas!!

Kramar

2009-02-23 @ 12:07:22
URL: http://cirkusloof.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0