Ingen bra dag idag!

Idag har det inte varit någon bra dag alls för mig.
Det började med att min nya fina cykel inte fungerade, bromsklossen gick inte att rubba. Jag som var så inställd på att cykla idag till jobbet. Har ju ofta sällskap av Maria hem efter jobbet å det är trevligt med sällskap.
Sedan så har jag haft ont i handen nästan hela dagen och det sista tänker jag inte skriva om här på bloggen.

Igår blev det nästan två hela cider efter jobbet. Det gick ganska bra att cykla hem igår, tog inte lika lång tid som dagen innan. Men det är tackvare Maria. Hon försöker få mig att tänka på annat när jag cyklar än på hur trött jag blir. Väldigt psykologiskt. Jag hoppas att de kan fixa cykeln imorgon på COOP. Annars får de nog ta tillbaka den för jag vill ha en fungerande cykel. Men den är ju fin.

Nä, nu ska jag sluta skriva.

Ha de!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0