Det gör ont, det gör ont men det går ändå!

Är det inte så Lena PH sjunger?
Känns att man har börjat cykla nu. Gör ont att sitta, gör ont att stå men vad ska man göra. Det måste ju gå.
Man glömmer fort hur det känns de första dagarna.
Idag när jag cyklade hem så började det naturligtvis att regna. Så blöt det blev jag. :(  Men bäst att ta det lite lungt med cyklingen, känner tyvärr av det i min höger handled. Så de jobbiga backarna får jag gå i.
Nu längtar jag till fredag för då är jag ledig och då SKA jag sova ut. Jobbar hela helgen.
Men på lördag ska vi ha grillfest ute på gården å de ska bli så kul och eftersom jag inte ska köra bil på söndag så kan jag ta mig ett glas eller två... :) (känner jag mig rätt själv så blir det väl inget alls).

Há det så gott!
Tusen kramar från mig till dig

Kommentarer
Postat av: Emma

Vad fin blogdesignen blev :)

2009-08-06 @ 08:01:01
URL: http://emmanylund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0