Vår väder!

Vilken helg det har varit. Underbar sol och jag var ledig. :)  Brukar inte ha sådan tur.
Igår var jag på vårmässan och sedan grillade vi. Underbart gott. Det var våran premiär och den kunde inte ha blivit bättre.
Grillad biff, pepparbiff, majskolvar, grillspett med korv, köttbullar och tomater till barnen. Skulle grilla svamp åxå med det blev inte så lyckat. Drack faktiskt en cider igår, hör ju inte till vanligheten för mig. Men det var gott. Vi kunde sitta ute ända till kl 21 igår sedan blev det för kallt. Spelade in Robinsson som vi kikade på sedan.

Idag var det avslutning på simskolan. Tyvärr blev det inga nya simmärken och inte gick han vidare till nästa grupp heller. Så det blir sommar simskola i år åxå. Kanske lyckas han bättre då, fast i år blir det inomhus eftersom de håller på å bygger äventyrsbadet. Tjejerna var med å bade efter simskolan sedan åkte vi på affären och inhandlade korv, bröd, potatissallad å dricka så grillade vi lunch ute. Mysigt!!!
Satt där ett tag i solen å surrade lite.

Bokade även in en grillning på skolavslutningen så nu längtar jag dit för våra grillningar på gården är så roliga plus att det är nära och bra för alla.
Nä, nu är det bäst att betala mina räkningar... :( kunde ha roligare för pengarna.

Kramizar från mig




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0