Trött & less!

Idag är det en sådan dag när allt pissigt. Skulle vilja dra täcket över huvudet å stanna där ett tag.
Men det fungerar inte, måste åka till judon med Rickard och hans kompis.
Idag var jag  bara på möte på jobbet plus att vi körde bolltvätt. Blev en halv dag idag.
Om jag hinner så ska jag sätta mig med front page ikväll å se om jag kan fixa min bakgrundsbild. Blir tokig på "rutorna".
Så har jag lovat Micke att kolla det där med videon.
Nu ska jag knyta Rickard´s skärp till judon och så ska vi åka.
Há en trevlig kväll.
Kramizar från mig

Kommentarer
Postat av: Lovisa

sv: tack! Nej jag gör bilder och sånt i photoshop och sen kodar jag i bloggens stil- och kodmallar :)

2009-04-21 @ 19:16:20
URL: http://goosebumps.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0