Tiden går så fort!

Hua vad fort tiden går, snart är det sommarlov för barnen. Tycker att det nyss var jullov.
Men det är så skönt med solen som värmer så jag klagar inte alls på det.
Imorgon är det valborg och vi ska till Nolby och fira med Fam. Lööf och några till, det ska bli super kul.
Måste till CityGross imorgon för att köpa kött till grillningen för ikväll fanns inte det som jag ville ha.

Ute i Birsta såg jag bilen eller var det kanske traktorn som sopar upp allt grus, då är verkligen våren här.
Den 2 juni är vi 24st från jobbet som ska gå eller springa i vårruset, jätte kul med en sådan uppslutning.
Nu är jag ledig i två dagar sedan ska jag jobba helg, hoppas att det blir mycket folk.

Há en trevlig valborg!
Kramizar från mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0