Påsk

Så har påsken farit förbi. Men det har varit skönt att vara ledig i hela 4 dagar. :) Underbart...
Har varit i stugan med mina föräldrar och syster, ja så familjen åxå. Lördag och söndag var vi ner på ljungan för där satt pappa och Mats å anglade. Vägen dit var inte rolig i år, hade bara hunnit några meter från stugan så var jag blöt om fötterna. (har bara haft ett år på mig att hitta igen mina stövlar). När vi kom fram till isen så var jag väldigt blöt och då hade jag inte hunnit gå något på isen ännu. Jag hade en liten pool i mina skor, det skvalpade bra när jag gick. Det var väldigt blött på isen. Tur att det är dubbla isar. ;) annars skulle jag inte våga mig ut med barnen. Vi hade iallafall tur med vädret. Strålande sol klarblå himmel och lite blåst. Vi grillade korv och majs i foliepaket. Mums vad gott.



Nova var ute med sele för första gången. Hon gillade inte snön och det blöta gräset riktigt men det gav sig sedan. Hon följde med ner på isen åxå. Varje gång röken kom mot henne så jamade hon. Hon satt mestadels hos min syster. Där hade hon det bra. Kröp in i jackan och kikade ut lite då och då.
Påsken var en lyckad helg för oss. Vädret var på våran sida.

Há det gott kramizar från mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0