Fredag

Idag bar det av till Birsta. Fösta stoppet var på MediaMarkt där vi lämnade in Elin´s dator. Sedan for vi till BirstaCity för Elin ville köpa ett pyamas. Sedan var vi på BarnensHus och det sista stoppet blev på City gross.
Barnen lagade mat idag igen, denna gång blev det wokad kyckling. Även denna gång blev det super.
Sedan tittade vi på Harry Potter minns inte vilken av dem. Men det var om spindlar och en stor orm, efter det blev det monopol. Sedan försökte jag hjälpa Madde med hennes blogg. Tiden blev för knapp så vi får se om jag kan hjälpa henne imorgon efter jobbet.

Elin fick massor av kläder av henne idag. Nu ska bara Elin städa ur sin garderob. Kanske vill Hanna ha lite kläder.
Nu måste jag krypa till kojs så jag orkar jobba imorgon, 9.45-18.
Godnatt & sov så gott!
Kramizar från mig

Kommentarer
Postat av: Lovisa

oh, gillar din bakgrund i bloggen:)

2009-04-17 @ 23:20:08
URL: http://goosebumps.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0