Tack Timrå!

Ja ha, då var det slut på det roliga för denna säsong. Tack Timrå för en fantastisk slutspels omgång. HV71 hade det inte lätt. Men med flera fel dömningar så blev det som det blev. Men Timrå var super ändå. Vilken kämpar glöd. Har förhopningsvis bättre tur nästa år.

Igår var jag och några från jobbet å käkade på canton, det var väldigt trevligt. Jättekul att få träffa Marie igen. Vi åt gott och surrade en hel del. Sedan idag när jag kom på jobbet fick jag höra att två blivit dålig imagen. Ja ha tänkte jag då måste det vara maten för jag var åxå dålig i magen. Fick gå upp strax före tre inatt. Bara hoppas på att det var det så det inte är magsjuka eller nåt sånt. Köpte imodium plus å de verkar fungera. Kan ju vara så att magen fick nog av friterat. Blev lite mycket sådant. Men friterad banan med glass är ju sååååå gott. Var bara tvungen att ta det. Det åt vi alla tre. :)

Nä, nu ska jag krypa till kojs å läsa ut boken mord.net, den är spännande nu å så är jag ganska trött eftersom det blev dåligt med sömn natt.

Tack och hej leverpastej!

Kommentarer
Postat av: Camilla

Håller med dig friterad banan är ett måste!! :-) Hoppas vi kan träffas snart!

Kram

2009-03-18 @ 20:17:08
URL: http://cirkusloof.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0