Söndag=aktivitetsdag

Idag har Rickard haft simskola, Elin och en kompis till henne följde med. Jag satt där i ca 4 timmar. Gissa vem som var less.  Det är roligt att se framstegen för Rickard i simningen, han sa själv för några månadersedan att han ska tävlingssimma. Vi får väl se hur det blir med den saken. Han skulle ju bli polis åxå, för då får man bré sina mackor själv. :) Kan man göra annat än le?

Äntligen har jag fått brev från ortopeden och jag står i kö där igen. Får se hur lång tid det tar denna gång. Så fick jag även tid till klin.fys den 8 april.

Tänk vad ungar kan tjata, jag tror mina öron blöder snart.

Visst är de här bilderna fina. Hittade de i höstas när jag gick i spåret. Var bara tvungen att knäppa kort på de svamp klädda stubbarna.


Nä, nu ska jag få ungarna att sluta tjata å leva om. De sitter bara några cm ifrån varandra med det låter som om det vore flera meter.

Kramizar från mig

Kommentarer
Postat av: Johanna

Hej. Vilken fin blogg du har!!!

Nu ska jag o sambon iväg o äta lunch, sen börjar jag i info/småland 12-19.15

Kramar

2009-04-01 @ 10:26:24
URL: http://emmajohannas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0