Midsommar!

Så har det varit midsommar. Synd att allt alltid går så fort, vi som hade det så trevligt. (somvanligt). Vi var hos Malin, Robert & Amanda. Där började vi med lunch och senare på kvällen blev det grillat. Malin hade några lekar som vi skulle göra, först ut var det att slå ner de andras spikar. :)   den andra glömdes bort. Kan säga att "det destillerade vattnet flödade" och några var ganska snurriga. Anton somnade ca kl 00.30 att han orkade förstår jag inte. Uppe pigg och glad redan vid 9 tiden. Förhoppningsvis kommer det kort sedan. Robert & Malin knäppte nog över 1000 kort. :)
Summa sumarum så var det så trevligt igår så som vi alltid brukar ha det. Ulrika & Mika hade jobbat hela dagen men orkade ändå vara med tills vi bröt upp. Tur att jag körde för det började småregna när vi skulle hem.

Kramizar från mig.

P.S Jag skriver mera sedan D.S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0