Ledig dag!

Imorse fick jag lite sovmorgon, det var skönt att inte behöva jäkta ut och iväg till skola och jobb.
Rickard fick bestämma middag idag och det blev kyckling naggets. (han är ju ugalen i kyckling, fick han bestämma så skulle vi äta det varje dag).
När Elin slutade idag så bar det iväg till Birsta för att köpa en datorväska, det var inte lätt att hitta någon som passade. När vi äntligen hittade en så kostade den 599:-, för en väska. Det är ju hutlöst. Vi for på expert för att kolla där åxå, men vi hade typ bara 10 min på oss för Rickard skulle iväg på sin judo träning. Där hittade vi en New York design väska för 399:- så den tog vi.

En övning som de fick göra idag.

Fick höra på tv:n nu ikväll att City akuten börjar på måndag, men det är sista säsongen sa de. Ska den serien verkligen ta slut... jag kommer att sakna den jätte mycket. :(
På fredag ska jag gå på bio med syrran och några fler. Vi ska se Män som hatar kvinnor. Jag längtar, älskar att gå på bio.
Sedan på lördag ska vi till familjen Lööf och vi ska ha med oss mat, något i Mexikansk väg. Fantasin tryter. Hittade en mexikansk gratäng fast Mats tycker att det är sammasak tom Tacopaj som Ulrika ska ta med. Så vi får se.
Nä, nu ska jag ta å krypa till kojs för jag är trött å så fryser jag.

Kramizar från mig!

Kommentarer
Postat av: Micke

Lööf stavas med f för h-vete...;-)

2009-02-25 @ 08:15:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0