Full fart

Igår satt jag flera timmar på drakborgen med barnen + Madde. Det var full fart hela tiden. Massor av folk och det var svårt att hitta ett bord att sitta vid. Var tvungen att sätta mig med några andra. Där blev det hamburgebuffé för Madde, pannkaksbuffé för Rickard och Elin skulle ha en toast med ost & skinka. Men den dög inte så Rickard tog påfyllning på sin pannkaka så Elin fick äta det. Själv åt jag korv & strips. Sedan for jag på jobbet och då var Maddes farmor & farfar kvar med dem och skjutsade hem dem.


Idag har jag bakat muffins med riven nougat på som jag ska ta med på ett möte på jobbet. :) (Cicki frågade om jag var sjuk. För jag brukar ju aldrig baka).
Och nu håller barnen på att göra lunch. Stekta nudlar med wokgrönsaker och kött och lök. Hoppas att jag hinner smaka innan jag måste åka iväg.

Madde & Elin har bokat den 1 maj med bio.

De längtar redan.
Nu luktar det gott ifrån köket. Kanske hinner jag med lite käk. Magen kurrar av lukten. Börjar om 35 minuter.

Hej hopp full galopp
Kramizar från mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0