Konstiga drömmar.

Vilka konstiga drömmar jag har haft inatt. Bla om en grön glittrig mössa med en videokamera i, bara det säger ju att det var konstigt. Det är svårt att beskriva drömmen men jag ser bilderna i huvudet. Har huvudvärk idag, kanske beror det på alla tårar igår eller så är det förkylningen som gör sig påmind. Idag ska jag jobba 9.45-19, bara hoppas på att man orkar hela dagen. Idag ska Rickard på simskola, han tycker det är så kul. De går på himlabadet i någon träningsanläggning. Väldigt fint är det men bara 3 st duschar i omklädningsrummen. Och de är ca 15 barn i varje grupp och det är 3 grupper samtidigt. Rimmar illa tycker jag. 45 st barn på 6 duschar. Nä, nu ska jag käka frukost innan jag ska åka med Plingan till jobbet. Vilken ängel hon är som låter mig få åka med. Tack Plingan! Kramizar från mig till dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0