Länge sedan jag skrev nu!

Oj, det var länge sedan jag skrev här i bloggen nu.
I helgen var vi i Albacken med familjen Lööf x 2, familjen Nordstrand och familjen Hagberg totalt var vi 17 st.
Men vilken helg, helt otrolig. God mat och sång i goda vännerslag. Fast det blev bara en firre för Camillas pappa, men det var roligt ändå.
Åh så mycket gott vi åt, man hann aldrig bli hungrig. :) bara lite sugen på något gott ibland.
Tänka sig att jag faktiskt drack två cider och några drinkar i helgen. Körsbärs vodka är så gott!!!!!! Det måste jag bara köpa nästa gång jag far till Tallin igen. Vattenmelon vodkan prövade jag aldrig. Hade även en likör som smakade kanel, inte helt dum, men inte något som man dricker mycket av.
Betyg på helgen blir: +++++ av 5

Há det gott!
Kramizar från mig till dig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0