Trött, trött och åter trött.

Idag var det en intensiv dag på jobbet. Kan lungt säga att jag var helt slut när jag kom hem. Var hela dagen på jobbet 9.45-18.
Maten var klar när jag kom hem. Skönt! Gott var det åxå. Sedan blev det Robinsson 2009. Har ju varit roligt att se förut så värt att kolla igen. Det blev nog inte som de tänkt sig, en lerig strand med massor av mygg. Tidigare så har de haft fina stränder och bra med ställen att fixa mat. Men tji fick de. Kan kanske säga att man hade lite skade glädje. :)
Vår lilla mysiga katt låg och sov i min famn som en liten bäbis. Jätte mysigt. Helt avslappnad var hon. Skulle nästan kunnat tro att vi sövt henne.

Hörde att det inte gick bra för Mancester United ikväll. Resultatet blev en sur och grinig Mats. :(
Ska snart krypa till kojs med en ledsen liten man som lyssnart till namnet Rickard Han fr inte kika på film med syrran och hennes kompis, så nu rasar världen. Det är inte lätt att vara liten.....
Imorgon börjar jag 12 så det ska bli skönt att få sova längre. Om nu inte Nova kommer å väcker mig igen. Imorse la hon sig på mitt huvud, runt halvsju tiden. Jag låtsades inte om henne så tillslut så gick hon iväg och väkte Elin istället.
En morgon pigg krabat.

Nä, nu ska jag krypa till kojs med lille man.
Kramizar från mig till dig!!

Kommentarer
Postat av: Camilla

Å vad ni var saknad igår!! Men det går fler tåg...det blir ju grillning hela sommaren :-) Kram på er

2009-03-22 @ 20:54:22
URL: http://cirkusloof.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0