ÄNTLIGEN!!!!

ÄNTLIGEN!!! så klarade jag hela backen hem. Fast inte gick det fort men jag cyklade den ändå. Kan säga att det känns i benen. Men vad gör det när jag klarade backen.... :-D
Gissa vem som kom in på jobbet idag. Jo, läkaren som jag hade i måndags. Undra om han kände mina blickar. Men det får vara så. Alla som jag har sagt vad han tyckte att jag ska göra för att bli bättre i min hand bara skrattar och säger: -Du skämtar. Börja styrketräna, det räcker om du tar benen. Ja hur tänkte han då????? Ingen annan fattar det heller. Men nu är min fundering på om jag ska kontakta läkaren på ortopeden igen å se om han har samma slutsats.
Det tar jag på måndag. I helgen ska jag jobba extra för på lördag ska en på bröllop och på söndag ska en annan på hund utställning. Blir några timmar extra. 13 timmar för att vara exakt.
Nä, nu ska jag gå till kojs. Hoppas att jag klarar backen imorgon åxå.  Blev omkörd i början av backen av en annan tjej, men jag kunde inte haka på henne. För vilken fart hon hade. Jag kan tänka migf att Maria skulle cyka lika fort, fast när hon gör sällskap med mig så får hon hålla igen. (stackarn).
Nä, God natt å sov så gott!
Kramizar från mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0