Bakdag med barnen

Idag har Elin, Rickard & Madde bakat muffins med glasyr. Sedan bakade de godis och gav bort till 3 av våra grannar.
Var tvungen att köpa nya skor till lilleman idag, vinterskorna var trasiga och börjar ju bli för varmt med dem nu.

När jag var på klin.fys så hittade de inget fel på nerven i högerhand, men hon trodde att det sitter högre upp. Som i axeln eller nacken, så det förklarar kanske värken i nacken då. :)
Nu väntar jag bara på en tid hos ortopeden, som jag hoppas kommer snart.

Så nu är resan till Tallin bokad åxå, ska bli roligt att åka. Bara hoppas på att Mats kan följa med åxå. Har aldrig varit i Tallin förut men det har Mats.

Imorgon bär det av till drakborgen med barnen, börjar inte förns kl 15.15.
Nu ska jag smaka en muffins av barnen.

Há det gott! Kramizar från mig

Kommentarer
Postat av: Camilla

Ringer och får veta lite mer om handen, men kul det låter med en bakdag :-) du är tapper du själv hade jag gått på en långpromenad, hi hi hi

vi håller också tummarna att Mats får följa blir ju roligare för hela familjen kan jag tänka mig

2009-04-14 @ 21:59:37
URL: http://cirkusloof.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0